Taken from transport.wroc.biz
Nowa tramwajowa linia wahadłowa 44 z Zawodzia do Szopienic z powodu remontu torowiska.
Taken from transport.wroc.biz
Najnowszy nabytek PKM Jaworzno - MAN-Göppel NM223.
Taken from transport.wroc.biz
Pierwszy przemalowany na żółto Mercedes Citaro K w PKM Katowice.
Taken from transport.wroc.biz
Krzysztof Pawelec przenumerował małe MAZ-y dodając "0" do dotychczasowego numeru.
Taken from transport.wroc.biz
14 lutego 2014 r. zlikwidowana została linia tramwajowa nr 18 w Rudzie Śląskiej.

Z Chrzanowa na Śląsk z przesiadką?

02.03.2010

Tagi: ZKKM, MZDiM Jaworzno, rozkład jazdy, prasa – Dodał: Jakub Jackiewicz

(AJ)
Przełom, 25.02.2010


Jaworzno wyszło z propozycją zastąpienia linii J do Katowic oraz S do Sosnowca nowymi liniami 300 i 319, które dojeżdżałoby jednak tylko do Osiedla Stałego. Pasażerów, jadących dalej, czekałaby przesiadka.


Za nowym modelem komunikacji opowiada się burmistrz Chrzanowa Ryszard Kosowski. To właśnie, on wspólnie z władzami Jaworzna, zasugerował zmiany.

Zakładają one zastąpienie linii J linią 300, która jeździłaby na trasie Jaworzno Osiedle Stałe – Chrzanów Dworzec ZKKM przez: Jaworzno Centrum, Byczynę, osiedle Kąty. Z kolei nowa linia 319 ma zastąpić linię S. Miałaby kursować na trasie Jaworzno Osiedle Stałe – Chrzanów Dworzec ZKKM przez: Jaworzno Centrum, Szpital, Wilkoszyn, Jeziorki, Koźmin, Balin. Z propozycji przesłanej do Związku Komunalnego „Komunikacja Międzygminna” w Chrzanowie wynika, że J i S będą jeździć dalej, ale nie z Chrzanowa, tylko Jaworzna. Rozkłady jazdy nowych linii 300 i 319 mają być dostosowane do odjazdów wszystkich autobusów, jadących w kierunku Katowic czy Sosnowca.

ZKKM do propozycji na razie się nie odniósł.

- Pismo otrzymałem 19 lutego. Było omawiane na zarządzie, ale odpowiedzi jeszcze nie ma – mówi przewodniczący zarządu ZKKM Tadeusz Gruber.

- Propozycja nie jest zła, martwi nas tylko ta przesiadka w Jaworznie, która dla pasażerów szczęśliwa nie będzie – dodaje Włodzimierz Korczyński, nieetatowy członek zarządu związku komunikacyjnego.

» źródło (tyt. org. "Na Śląsk z przesiadką?")

« Poprzedni tekstNastępny tekst »

Komentarze

Do dłuższych dyskusji zapraszamy na forum.

ekstremista napisał(a):

Coś zaj****cie chcą się pozbyć tak długiego połączenia. Pewnie po tym przetargu na autobusy dofinansowywanym z Unii wyliczyli, że będą tak wykończeni, że tylko linie 30* im się opłaci utrzymywać. No i dobrze - z Katowic do Chrzanowa jeździ się pociągiem (podobno :P ), a to marszrutkowe zadupie (PKMJ+ZKKM) niechaj się raz na zawsze odetnie od cywilizacji.

03.03 10:50:20

aso napisał(a):

@ekstremista: Umiesz czytać tekst ZE ZROZUMIENIEM? Linie J i S pojadą, ale z Jaworzna, nie z Chrzanowa.

03.03 12:26:03

zonk napisał(a):

@aso: lepiej było jednak z Jotką jadącą w całej relacji. Z drugiej strony PKM ubije na tym niezły interes: (3,00+2,00)-3,50=1.50zł więcej za przejazd z Katowic do Chrzanowa (50gr z Sosnowca). Przy kupowaniu biletów u kierowcy jeszcze lepiej. Na 300 & 319 puści się ~10 metrowe mikroMANiki (albo inne graty, których nie trzeba zbyt często naprawiać) po starych rozkładach i szafa gra.

03.03 18:08:01

Dombia napisał(a):

Czyli na stronie mysłowickiej kursować będą największe heble :>

04.03 11:40:20

jaw napisał(a):

Nie sądze, poniewaz jak dotąd na liniach międzymiastowych jeździ lepszy tabor

05.03 13:30:58

Bastuś napisał(a):

Rozumię że nowa linia 300 będzie jeżdziła od granic Jaworzna do Katowic?Niech ktoś mnie uświadomi czy mam rację .Pozdrawiam

09.03 22:27:19

butthead napisał(a):

Od granic Jaworzna do Chrzanowa.

10.03 09:45:11


Dodaj komentarz

Ten element został zablokowany, nie ma możliwości dodawania do niego komentarzy lub głosowania.

Komentarze muszą być zaakceptowane przed publikacją. Dziękujemy!