Taken from transport.wroc.biz
Nowa tramwajowa linia wahadłowa 44 z Zawodzia do Szopienic z powodu remontu torowiska.
Taken from transport.wroc.biz
Najnowszy nabytek PKM Jaworzno - MAN-Göppel NM223.
Taken from transport.wroc.biz
Pierwszy przemalowany na żółto Mercedes Citaro K w PKM Katowice.
Taken from transport.wroc.biz
Krzysztof Pawelec przenumerował małe MAZ-y dodając "0" do dotychczasowego numeru.
Taken from transport.wroc.biz
14 lutego 2014 r. zlikwidowana została linia tramwajowa nr 18 w Rudzie Śląskiej.

Wieści taborowe - Transgór Mysłowice

22.06.2013

Tagi: tabor, Transgór Mysłowice – Dodał: Jakub Jackiewicz

Transgór Mysłowice kontynuuje powiększanie parku taborowego wzbogacając się o kolejne autobusy używane.


W 2012 roku sprowadzono całą serię Irisbusów Citelis 12M. Wyprodukowane w 2007 roku autobusy dotychczas eksploatowane były przez PKS Bydgoszcz. Do Transgóru trafiło na razie siedem autobusów, które otrzymały numery 437 (ex B761), 438 (ex B763), 442 (ex B764), 443 (ex B766), 446 (ex B767), 447 (ex B769) i 448 (ex B772).

(autor: Krzysztof Zioło) (autor: Krzysztof Zioło)
(autor: Jacek Sobota) (autor: Jacek Sobota)
(autor: Jacek Sobota) (autor: Jacek Sobota) (autor: Jacek Sobota)

Oprócz nich park taborowy wzbogaciły we wrześniu 2012 r. dwa nowe dwudrzwiowe Irisbusy Crossway 12LE (nr 440 i 441).

(autor: Jacek Sobota) (autor: Jacek Sobota)

Irisbusy Citelis 12M, ale w wersji CNG, trafiły do Transgóru także z Wałbrzycha. Jeden z nich (nr 459 ex 269) już wozi pasażerów, drugi (nr 460 ex 268) jest przygotowywany do ruchu.

(autor: Jacek Sobota)

Spośród taboru używanego należy odnotować także trzy Mercedesy O530 Citaro. Dwa z nich (nr 444 i 445) są prawdopodobnie z 2005 roku i wcześniej jeździły w UniBuss Oslo. Oba oklejono logo Nowak Transport. Trzeci (nr 449) jest z 2003 roku i również pochodzi z Oslo, lecz z firmy Nobina.

(autor: Jacek Sobota) (autor: Jacek Sobota) (autor: Jacek Sobota)

Poza Mercedesami pojawiły się także trzy Volvo zasilane gazem ziemnym CNG. Dwa – nr 450 i 453, to przegubowce o oznaczeniu B10LA-52 Säffle 5000, z 2004 roku, pochodzące z Göteborga, a trzecie – nr 439 zostało nabyte po sąsiedzku w PKM Tychy. Jeździ zresztą cały czas z oznakowaniem poprzedniego właściciela, w tym z numerem bocznym 310.

(autor: Jacek Sobota) (autor: Jacek Sobota) (autor: Krzysztof Zioło)

Tymczasem w oddziale w Trzebini skasowano cztery nieco starsze autobusy – DAB-a 15-1200C mk.III nr 07, Volvo B10M-60 Aabenraa nr 17 i dwie Scanie CN113CLB nr 24 i 26.

(autor: Krzysztof Zioło) (autor: Andrzej Gryc)
(autor: Krzysztof Zioło) (autor: Mateusz Trąbka)

Zastąpiły je MAN-y NL313 CNG. Trzy z nich, rocznik 2004, pochodzą z Göteborga (nr 01 ex 724, 02 ex 743 i 10 ex 742), a dwa kolejne to rocznik 2003, a dotychczas jeździły w miejscowości Buchholz in der Nordheide (nr 14 ex 860 i 15 ex 861). Dwa takie autobusy trafiły także do Brzezinki (rocznik 2004, nr 454 i 455, ex Göteborg 721 i 737).

(autor: Krzysztof Zioło) (autor: Krzysztof Zioło) (autor: Krzysztof Zioło)
(autor: Krzysztof Zioło) (autor: Krzysztof Zioło)
(autor: Krzysztof Zioło) (autor: Jacek Sobota)

Den Oudsteny B96 nr 01 i 425 z oddziału w Brzezince trafiły w styczniu i lutym 2013 r. do Wałbrzycha (z numerami 17 i 8). Do Brzezinki wrócił za to Irisbus Citelis 12M nr 437, który od 29 grudnia przebywał w Wałbrzychu i nosił numer 8.

(autor: Krzysztof Zioło)

Skasowano: w 2012 roku Neoplana N4016 nr 359

(autor: Jacek Sobota)

od początku 2013 roku: dwa Autosany A1010M – nr 20 i 37

(autor: Krzysztof Zioło) (autor: Krzysztof Zioło)

DAB-y 15-1200C nr 05, 390 i 391

(autor: Janusz Rogoń) (autor: Janusz Rogoń) (autor: Mateusz Trąbka)
MAN-a NG272 nr 406 i dwa Den Oudsteny B96 nr 417 (na części) i 425

(autor: Jacek Sobota) (autor: Oskar Pająk) (autor: Wiktor Stryjakiewicz)
oraz Jelcze: 120M nr 01 (zakupiony był w 1999 roku jako fabrycznie nowy) i 120M/2 nr 15 (trafił na części).

(autor: Krzysztof Zioło) (autor: Krzysztof Zioło) (autor: Jacek Sobota)

Na złom trafiło także pogotowie techniczne z Trzebini w postaci Peugeot Partner nr 371 (po wypadku). Ten ostatni pojazd zastąpiono 10-letnim Renault Kangoo Express zasilanym gazem ziemnym (nr 458).

(autor: Krzysztof Zioło)

« Poprzedni tekstNastępny tekst »

Komentarze

Do dłuższych dyskusji zapraszamy na forum.

Brak komentarzy.


Dodaj komentarz

Ten element został zablokowany, nie ma możliwości dodawania do niego komentarzy lub głosowania.

Komentarze muszą być zaakceptowane przed publikacją. Dziękujemy!