Taken from transport.wroc.biz
Nowa tramwajowa linia wahadłowa 44 z Zawodzia do Szopienic z powodu remontu torowiska.
Taken from transport.wroc.biz
Najnowszy nabytek PKM Jaworzno - MAN-Göppel NM223.
Taken from transport.wroc.biz
Pierwszy przemalowany na żółto Mercedes Citaro K w PKM Katowice.
Taken from transport.wroc.biz
Krzysztof Pawelec przenumerował małe MAZ-y dodając "0" do dotychczasowego numeru.
Taken from transport.wroc.biz
14 lutego 2014 r. zlikwidowana została linia tramwajowa nr 18 w Rudzie Śląskiej.

Transkom wzbogaca swój tabor

11.05.2008

Tagi: tabor, Transkom – Dodał: Sławomir Nadolski

W piątek, 9 maja wczesnym rankiem na zabrzańskiej zajezdni Transkomu pojawiły się kolejne dwa używane pojazdy.


Dwa niskopodłogowe, dwudrzwiowe neoplany N4016 przyjechały z Kassel, gdzie były oznaczone numerami 034 i 036.

Obydwa autobusy, podobnie jak trzy jeżdżące od ponad roku w barwach Transgóru Mysłowice (ex 031, 035 i 039), zostały wyprodukowane w 1996 roku. W najbliższym czasie wozy zostaną przerejestrowane i otrzymają nowe numery taborowe.

fot. A. Mick

Kassel jest kolejnym miastem, które pozbywa się na rzecz polskich przewoźników używanych wozów, a w zamian inwestuje w nowe solarisy urbino. W Kassel pojawiło się już 30 dwunastometrowych i 24 osiemnastometrowe wozy z wesołym jamniczkiem.

« Poprzedni tekstNastępny tekst »

Komentarze

Do dłuższych dyskusji zapraszamy na forum.

pasażer napisał(a):

A po cóż komu stary model trójdrzwiowych autobusów? Toż to przeżytek ze wschodu, my idziemy śladami ameryki, ew. londynu/ :/

11.05 20:01:40

jaworznianin napisał(a):

taki sam jeździ w Jaworznie na eSce. Niezbyt ciekawe

11.05 20:22:04

YoMaHa napisał(a):

Rehehehehe, bardzo mi się podoba nazywanie "wzbogacaniem" nabywania pojazdów w wieku kilkunastu lat. To doskonale obrazuje, w niezmiernie zaowalowany sposób, kondycję śląskiej komunikacji...

11.05 21:55:54

Greex napisał(a):

Wole sie kulac takim czyms niz ikarusami czy jelczami :/

11.05 22:04:47

Arcziv napisał(a):

Może te zakupy mają związek z przetargami w Piekarach Śląskich, a może walka o 270 i 720?

11.05 23:02:04

piotrek napisał(a):

My im nówki a oni nam złom. Widać gdzie w Europie jest komunikacyjny trzeci świat (bez obrazy dla krajów trzeciego świata)

Chociaż patrząc na niektórych pasażerów, młodocianych wandali, śmierdzieli, brynioli itp dochodzę do wniosku że na takie bydło to i tak zbytek luksusu.

11.05 23:20:34

paw napisał(a):

mi też się wydaje, że te busy będą obsługiwać 270/720 tylko, że brakuje im jeszcze dwóch takich busów. Jeśli nie 720 to 111 - tu z kolei brakuje im 3 przegubowców z 1996 r.

12.05 08:08:40

lgor napisał(a):

Autobusy fajne, i mam nadzieje że zaprogramują wyświetlacze ;)
Myśle że dla Transkomu ważna będzie linia 73. Chociaż ja widziałbym go bardziej na 164. Przewoźnik z Piekar obsługujący jedyna w pełni piekarską linie. Tyle ze tu brakuje mu jeszcze niskaczy z 1996 roku.

12.05 11:47:25

pasażer napisał(a):

Co za graty TRAGIEDIA dlaczego nie wywalą tych prywaciaków z Zabrza.

12.05 11:58:13

rafał napisał(a):

Czy to wzbogacenie pojawi się na 102

12.05 19:29:08

paw napisał(a):

te autobusy pójdą na 111 w Zabrzu bo Transkom wygrał z przetarg, a były w nim wymagane 2 wlasnie takie autobusy z 1996 roki i 3 prezgubowce także z 1996 roku. W przetargu startował jeszce co mnie bardzo dziwi Henzago oraz PKS Gliwice, który ma w sumie najlepszy tabor z tych trzech firm.

15.05 08:41:26

Buscoholic napisał(a):

Bardzo dobre modele. Dobrze, że Transkom kupił neoplany, a nie brnął w ślepą uliczkę o nazwie NL202, jak większość przewoźników. Na linii 111 sprawdzają się doskonale - po co puszcać tam lepszy tabor, skoro jakby tak bliżej przyjrzeć się trasie tej linii, to połowa niej stanowi prawdziwe bezdroża. Neosy poradzą sobie w takich warunkach.

09.06 01:44:59


Dodaj komentarz

Ten element został zablokowany, nie ma możliwości dodawania do niego komentarzy lub głosowania.

Komentarze muszą być zaakceptowane przed publikacją. Dziękujemy!