Taken from transport.wroc.biz
Nowa tramwajowa linia wahadłowa 44 z Zawodzia do Szopienic z powodu remontu torowiska.
Taken from transport.wroc.biz
Najnowszy nabytek PKM Jaworzno - MAN-Göppel NM223.
Taken from transport.wroc.biz
Pierwszy przemalowany na żółto Mercedes Citaro K w PKM Katowice.
Taken from transport.wroc.biz
Krzysztof Pawelec przenumerował małe MAZ-y dodając "0" do dotychczasowego numeru.
Taken from transport.wroc.biz
14 lutego 2014 r. zlikwidowana została linia tramwajowa nr 18 w Rudzie Śląskiej.

MAN NL202 na linii 111

16.03.2007

Tagi: tabor, Transkom – Dodał: Jacek Sobota

16 marca zadebiutował pierwszy niskowejściowy autobus z piekarskiego Transkomu.


Biały trzydrzwiowy MAN NL202, sprowadzony prawdopodobnie z Niemiec, został skierowany do obsługi linii 111.

Otrzymał numer boczny 15. Zaprogramowano także (choć nie do końca poprawnie) wyświetlacze.

Zabrze, ul. HageraZabrze, ul. Kasprowiczafot. S. Nadolski

« Poprzedni tekstNastępny tekst »

Komentarze

Do dłuższych dyskusji zapraszamy na forum.

SZYMUŚ napisał(a):

Mam nadzięję, że na 155 też będzie kursował

16.03 19:40:21

RAFIK napisał(a):

Chyba nie będzie jezdził bo 1 kwietnia będzie nowy przewoznik na 155

16.03 21:43:15

slavco napisał(a):

Jak narazie tylko na 111. Może w przyszłości pójdzie gdzieś idziej :D

16.03 22:43:47

SZYMUŚ napisał(a):

RAFIK a czy już wiadomo jaki to będzie przewoźnik, albo jacy to mogą być przewoźnicy ??

17.03 08:08:17

RAFIK napisał(a):

Przewoznik to niewiem jaki to będzie ale prawdopodobnie ma to byc przewooznik gdzie sie wsiada tzw. przednimi drzwiami moze to byc prawdopodobnie <delta swiętochłowice>

17.03 09:14:21

MKM Shadow napisał(a):

Przecież każdy przewoźnik może obkleić autobus, że obowiązuje wsiadanie pierwszymi- jeżeli jest wymagane w przetargu i nie tylko Delta spełnia te wymagania.

17.03 10:09:32

Bus napisał(a):

A wiadomo jaki przwoźnik bedzie kursował linie 155 ??

17.03 10:20:37

potomek1920 napisał(a):

tylko nie delta ta złomiarnia to niech lepiej sobie gdzie indziej śmiga. Rafik ale coś mi się nie wydaje co to za problem innemu przewoźnikowi przygotować wozy do programu? Czy ktos z zaufanych informatorów może coś powiedzieć na ten temat?

17.03 11:14:10

SZYMUŚ napisał(a):

Może to będzie Rudpol OPA na na 982 też by zmienili przewoźnika tylko takiego gdzie kursowały by przeguby !

17.03 12:26:45

:D napisał(a):

DELTA BYTOM a nie Swietochłowice...zajezdnia jest w Swietochłowicach ale przewzonik jest z BYtomia

17.03 13:45:48

MKM Shadow napisał(a):

W wymaganiach na 155 są takie warunki:
ilość autobusów: cztery autobusy o długości nie większej niż 12 m i pojemności co
najmniej 95 miejsc każdy (zwanej dalej tabor B),
- autobusy nie starsze niż z 2000 roku. spełniające normy estetyczne, w szczególności nie
mogą posiadać: śladów korozji, ubytków lakieru, ubytków pokrycia podłogi i ścian
wewnętrznych, zniszczonych pokryć siedzeń oraz poklejonych szyb. Dopuszcza się starsze
autobusy, pod warunkiem wykonania w latach 2004&#8211;2007 naprawy głównej. Naprawa
główna autobusu obejmuje: remont generalny silnika, układu jezdnego i nośnego oraz
karoserii autobusu,
I tych warunków na pewno nie spełnia Delta Bytom :)

17.03 15:44:41

potomek1920 napisał(a):

szkoda że my nie mamy takiego szczęścia jak na 165 tam jakoś się dało nowy tabor wymagać i prywaciarz to spełnił a na 155 pewnie kolejna złomiarnia zagości

17.03 17:49:12

MKM Shadow napisał(a):

Nigdy nie wiadomo, autobusy są z rocznika 2000, więc nie będzie aż tak źle :)
Mam nadzieję, że Meteor się nie pokusi o tą linię :P

17.03 18:59:56

potomek1920 napisał(a):

taaa z rocznika 2000, tak samo jak zawsze było z Polakiem na 155 niby NG a trupy jeździły wiecznie

17.03 19:34:04

SZYMUŚ napisał(a):

Meteor nie było by źle, ja osobiście mam na myśli PKS Gliwice (Przegubowa Setra, MAn, Neoplan, Zemun itp jednym słowem same przeguby. Albo PKM Świerklaniec

17.03 20:35:44

Gall napisał(a):

@SZYMUŚ: W wymaganiach przetargowych nie ma taboru C, więc nikt czymś takim, poza sporadycznymi "promocjami" na tej linii nie będzie jeździł. Poza tym pozostała kwestia magicznej naprawy głównej w warunkach przetargu, dzięki której złomy wszelakiej maści się łapią, niestety.

18.03 09:23:37

Przemysław Wacławek napisał(a):

yyy, co za pierdoły ;-) :0

Jak "Meteor może się pokusić na linię", skoro z trudem realizuje własne zadania

Ja obstawiam Transkom lub Powichrowskiego

18.03 15:52:28

Edgar napisał(a):

Był ktoś z Was kiedyś w Myszkowie ? Tam to dopiero jeżdżą wynalazki - normalnie nie wiem jak to jest dopuszczone do ruchu...

18.03 16:12:12

KZKGaPowicz napisał(a):

Fajnie, że już jeżdżą. A ciekawe gdzie te przegubowe MAN-y? Mam nadzieję, że zadebiutują na linii 102 i 201. A co do linii 155, kto ma na tę linię chrapkę?

18.03 17:03:38

Arcziv napisał(a):

Jeżeli nawet na 155 pojawi się od 1 kwietnia Delta to tylko do czerwca bo wtedy linię przejmie zwycięzca przetargu.Co nie zmienia faktu, że zapis o dopuszczeniu autobusów starszych niż z 2001 roku, powoduje, że nawet Delta może zagościć tam na stałe...

18.03 22:35:35

robert_knurow napisał(a):

a ciekawe kto połaci się na pakiet linii, moze jakies małe konsorcium:)

19.03 08:59:51

P Śl napisał(a):

@potomek1920: "szkoda że my nie mamy takiego szczęścia jak na 165 tam jakoś się dało nowy tabor wymagać i prywaciarz to spełnił a na 155 pewnie kolejna złomiarnia zagości"- o jakim Ty prywaciarzu mowisz ? i jakim nowym taborze ? nie zartuj sobie.

19.03 15:38:53

memphis napisał(a):

O Powichrowskim i pięciu nowych MAZach.

19.03 18:56:05

lool napisał(a):

a ma byc jakis przetarg teraz na 111...!? ja bym chciał zmiany przewzonika na 14 i 92...14 pkm gliwice 92 pkm katowice i to było by fajne..:D 14 ma niektóre kursy okreslone jako niskopodłogowe a juz dłogu długo na 14 niskacza nie widziałem same stare Jezlcze zamias np solarisa

19.03 23:37:08

Przemysław Wacławek napisał(a):

hmm. niedociera. Na 155 Delta raczej nie pojedzie, chyba że przerobią M11 na niskacze, na 102 MAN jest zbędny.

21.03 13:08:21


Dodaj komentarz

Ten element został zablokowany, nie ma możliwości dodawania do niego komentarzy lub głosowania.

Komentarze muszą być zaakceptowane przed publikacją. Dziękujemy!