Taken from transport.wroc.biz
Nowa tramwajowa linia wahadłowa 44 z Zawodzia do Szopienic z powodu remontu torowiska.
Taken from transport.wroc.biz
Najnowszy nabytek PKM Jaworzno - MAN-Göppel NM223.
Taken from transport.wroc.biz
Pierwszy przemalowany na żółto Mercedes Citaro K w PKM Katowice.
Taken from transport.wroc.biz
Krzysztof Pawelec przenumerował małe MAZ-y dodając "0" do dotychczasowego numeru.
Taken from transport.wroc.biz
14 lutego 2014 r. zlikwidowana została linia tramwajowa nr 18 w Rudzie Śląskiej.

Chrzanów: przetarg na obsługę 14 linii autobusowych

17.06.2011

Tagi: ZKKM, przetarg – Dodał: Krzysztof Zioło

Związek Komunalny "Komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie ogłosił przetarg nieograniczony na obsługę 14 linii komunikacyjnych o numerach: 8, 9, 10, 15, 18, 25, 26, 38, 41, 42, B, A, L i P.


Przetarg został ogłoszony w związku z opracowaniem dotyczącym napełnień w autobusach, przeprowadzonym przez firmę Centropolis (» czytaj więcej), które ma na celu poprawę funkcjonowania połączeń autobusowych na terenie powiatu chrzanowskiego.

Istotną zmianą jest m.in. odstąpienie od trzycyfrowej numeracji linii (pochodzącej z czasów WPK Katowice), wprowadzenie literowych oznaczeń dla linii obsługiwanych przez tabor minibusowy, a także ponowne wprowadzenie systemu kontroli biletowej pasażerów wsiadających do autobusu przednimi drzwiami, itp.

Firmy ubiegające się o zlecenie muszą spełnić m.in. następujące wymagania odnośnie taboru:
- muszą posiadać 25 autobusów głównych, w tym: 2 autobusy o pojemności min. 130 miejsc, 9 o pojemności min. 90 miejsc, 5 o pojemności min. 70 miejsc, 5 o pojemności min. 50 miejsc oraz 4 o pojemności min. 24 miejsc,
- dysponować 5 autobusami rezerwowymi, w tym 1 autobusem o pojemności minimum 130 miejsc,
- co najmniej 50% autobusów musi być niskopodłogowych,
- rocznik autobusów: dla taboru głównego - nie starsze niż z 2000 roku, w tym min. 10 autobusów nie starszych niż z 2004 roku, dla taboru rezerwowego - nie starsze niż z roku 1999,
- muszą być wyposażone w silniki spełniające normę czystości spalin co najmniej Euro 2 oraz, co bardzo ciekawe, minimum 20%, czyli co najmniej 5 autobusów głównych musi być zasilanych sprężonym gazem ziemnym CNG.

Ciekawostką jest również zapis mówiący o tym, że wykonawca zobowiązuje się w okresie do 12 miesięcy od daty podpisania umowy, ujednolicić kolorystykę taboru głównego i rezerwowego, w porozumieniu z Zamawiającym.

Związek zamierza zawrzeć umowę z wykonawcą na okres 36 miesięcy. Termin składania ofert mija 14 lipca 2011 r.

» Ogłoszenie i specyfikacja warunków przetargu w Biuletynie Informacji Publicznej ZKKM


« Poprzedni tekstNastępny tekst »

Komentarze

Do dłuższych dyskusji zapraszamy na forum.

Daro85 napisał(a):

No nie wiem, czy odstąpią od WPKowskiej numeracji linii- swego czasu ZKKM zrobił przetarg na linię 1, jak się okazało po przetargu linia kursuje jako 329K ;).

17.06 19:30:00

Gość napisał(a):

Zmiana numerów to głupota! Zmieniając je zapanuje chaos, a tak przynajmniej ludziom nie namieszają w głowach.

17.06 21:36:45

Człowiek, który wiedział za mało napisał(a):

Z 329K to akurat był wyjątkowy przypadek, bo Transgór wskoczył na te linię bez przetargu. Stąd unieważniono ten na "1".
Odnośnie zmiany numeracji - nie ma też co popadać w panikę. Pasażerowie i tak używają skróconych nazw linii. Jak do Gaja to zawsze "dziewiątką" ;)

17.06 22:42:06


Dodaj komentarz

Ten element został zablokowany, nie ma możliwości dodawania do niego komentarzy lub głosowania.

Komentarze muszą być zaakceptowane przed publikacją. Dziękujemy!