Taken from transport.wroc.biz
Nowa tramwajowa linia wahadłowa 44 z Zawodzia do Szopienic z powodu remontu torowiska.
Taken from transport.wroc.biz
Najnowszy nabytek PKM Jaworzno - MAN-Göppel NM223.
Taken from transport.wroc.biz
Pierwszy przemalowany na żółto Mercedes Citaro K w PKM Katowice.
Taken from transport.wroc.biz
Krzysztof Pawelec przenumerował małe MAZ-y dodając "0" do dotychczasowego numeru.
Taken from transport.wroc.biz
14 lutego 2014 r. zlikwidowana została linia tramwajowa nr 18 w Rudzie Śląskiej.

Nowy przystanek tramwajowy w Bytomiu

20.01.2007

Tagi: – Dodał: Jacek Sobota

Od 20 stycznia funkcjonuje nowy przystanek tramwajowy o nazwie Bytom Głęboka, utworzony w Bytomiu przy ulicy Katowickiej pomiędzy Głęboką i Witczaka.


Zatrzymują się na nim w obie strony tramwaje linii 6 i 41, a ponadto w kierunku Chorzowa jadące z zajezdni Stroszek wybrane pociagi linii 11 i jeden pociąg linii 9.

Bytom, ul. Siemianowicka

« Poprzedni tekstNastępny tekst »

Komentarze

Do dłuższych dyskusji zapraszamy na forum.

Zonque napisał(a):

Kolejny cios w ideę Szybkiego Trama.

20.01 19:43:02

adam86 napisał(a):

To podobno miał byc kiedyś szybki tramwaj:D

20.01 20:43:07

bojanie napisał(a):

W tym miejscu mogliby zrobić punkt przesiadkowy dla pasażerów jadących z/do Piekar Śląskich autobusem linii 192 oraz Brzezin Śląskich (42,85,91,185) na tramwaje do/z Katowic. Przynajmniej nie musieli by ludzie wysaidać na Siemianowickiej i iść kawałek na Pogodę. Z drugiej strony to można by teraz zlikwidować przystanek Siemianowicka tak żeby tyramwaje nie zatrzymywały się co 100 metrów.

20.01 21:47:23

rzelfix napisał(a):

Szybki to on jest... względem roweru :D

20.01 22:07:36

P Śl napisał(a):

Jaki cios, przeciez (jesli dobrze widze) to jest i tak fragment przed jednotorem, wiec i tak tu czesto stoi. Od szybkosci sa pospieszne na tej trasie,a karliki i tak sobie sobrze radza, czasem od katowic do zyrafy dorownuja autobusom.

20.01 22:40:12

michał napisał(a):

Ostatnio tramwajem do Bytomia jechałem 40 minut a autobusem - 15 !!!

21.01 10:20:06

memphis napisał(a):

Jednocześnie? :P

21.01 17:38:02

kamil99 napisał(a):

Hmm....jaki z tego morał? Chcieli zrobić dobrze ale im nie wyszło :)

21.01 17:56:13

Zonque napisał(a):

Łącznie. :P

21.01 18:14:15

Moher :) napisał(a):

KZK chciało się wykazać a wyszło jak to zwykle u nich,czyli bez sensu.

21.01 18:56:53

Alek napisał(a):

Co zabawne - większość ludzi o tym przystanku nic nie wie, nie mówiąc, że miły głos kobiecy nie mówi, iż następny przystanek to "Bytom Głęboka", więc dla obcych pasażerów ten przystanek może być równie dobrze "Rozbarkiem Siemianowicką" - a wtedy przeżyją niezły szok. A o ile się nie mylę oba przystanki dzieli coś ok.100m ?

22.01 00:49:38

energetyk napisał(a):

To posunięcie miałoby sens, gdyby jedncześnie zlikwidowac przystanek przy ul. Siemianowickiej. Ciekawe jaki będzie ruch na tym przystanku?

22.01 01:05:40

Alek napisał(a):

Ruch na razie jest niewielki - w zależności od kursu - od 0 do 2 osób wsiadających/wysiadających.

22.01 16:44:46

viator napisał(a):

To nie przystanki wypatrzają ideę "szybkiego tramwaju", a antytramwajowe sygnalizacje swietlne. Obydwa przystanki (Siemianowicka i Głęboka) akurat mają sens, dlatego nie roumiem wcześniejszych wypowiedzi.

22.01 19:21:59

fred napisał(a):

@viator.taaa każdy przystanek ma sens,tylko potem ludzie narzekają że tramwaj wlecze się zamiast jechać,ale nie ma nic dziwnego skoro średnio co 10min.ma przystanek.

24.01 13:20:19

viator napisał(a):

A nie zauważyłeś, że Pogoda jest miejscem przesiadkowym. Dlatego przystanki tramwajowe powinny być ulokowane w pobliżu autobusowych. Oczywiście, najlepiej byłoby gdyby był jeden zintegrowany przystanek na Pogodzie. O tym mozemy sobie jednak na razie pomarzyć..

25.01 08:52:27

pogoda napisał(a):

Bardzo dobrze, ze tam jest przystanek! tramwaj i tak sie tam zatrzymuje, wiec nie narzekajcie, ze przez to bedzie wolniej... bedzie tak samo szybko jak bylo przedtem... jeszcze ani razu nie jechalem tym tramwajem tak zeby sie nie zatrzymal na skrzyzowaniu

17.05 19:13:18


Dodaj komentarz

Ten element został zablokowany, nie ma możliwości dodawania do niego komentarzy lub głosowania.

Komentarze muszą być zaakceptowane przed publikacją. Dziękujemy!