Taken from transport.wroc.biz
Nowa tramwajowa linia wahadłowa 44 z Zawodzia do Szopienic z powodu remontu torowiska.
Taken from transport.wroc.biz
Najnowszy nabytek PKM Jaworzno - MAN-Göppel NM223.
Taken from transport.wroc.biz
Pierwszy przemalowany na żółto Mercedes Citaro K w PKM Katowice.
Taken from transport.wroc.biz
Krzysztof Pawelec przenumerował małe MAZ-y dodając "0" do dotychczasowego numeru.
Taken from transport.wroc.biz
14 lutego 2014 r. zlikwidowana została linia tramwajowa nr 18 w Rudzie Śląskiej.

Wieści taborowe z Transgóru Mysłowice

29.10.2006

Tagi: tabor, Transgór Mysłowice – Dodał: Tomasz Sojda

Kilka dni temu do trzebińskiej zajezdni Transgóru Mysłowice dotarły kolejne cztery neoplany N4016. Tymczasem jeden z autobusów miał pożar.


Do dnia dzisiejszego firma ta eksploatowała już dwa tego typu pojazdy: pierwszy (nr tab. 29) stacjonował w Trzebini, a drugi (nr tab. 351) w Brzezince. Podobnie jak wspomniane dwa poprzednie neoplany, autobusy te sprowadzone zostały z Niemiec. Zakupione zostały od przewoźnika KVG Kassel, u którego jeździły z numerami: 019, 021, 029 i 039. Wyprodukowane zostały w latach 1994-96. Z tej czwórki najmłodszy jest ex 039 a najstarszy ex 019, 021 i 029 pochodzą z 1995 roku.

Autobusy wyjadą na trasy po ściągnięciu niemieckich reklam oraz poprawieniu dotychczasowego malowania. Najprawdopodobniej oddelegowane zostaną do obsługi linii K oraz X. Oznaczać to będzie, że ww. linie będą obsługiwane w całości taborem niskopodłogowym o stosunkowo niskiej średniej wieku jak na autobusy Transgóru, co jest nie lada sensacją jak na standardy ZKKM Chrzanów.

Z uzyskanych informacji wynika, że w niedługim czasie można spodziewać się jeszcze jednego identycznego neoplana na zajezdni w Trzebini. Ma on zostać sprowadzony na początku listopada.

TrzebiniaTrzebinia
TrzebiniaTrzebinia


We wtorek (24 października) na ul. Grunwaldzkiej (osiedle Siersza) w Trzebini zapalił się autobus linii 349. Było to Volvo B10R nr tab. 03. Spaleniu uległa komora silnika, instalacja elektryczna, a także siedzenia. Na szczęście pasażerowie zdążyli wyjść z pojazdu.

Z kolei w piątek (27 października) ostatniemu autobusowi noszącemu oznaczenia Duhabexu Chrzanów został oficjalnie nadany numer taborowy Transgóru oraz naklejono logo Transgóru - przewoźnika, u którego jeździ już od kwietnia 2005 roku (przypomnijmy, że Duhabex wycofał się z rynku komunikacji miejskiej i odsprzedał majątek Transgórowi). Tym ostatnim autobusem była charakterystyczna Scania CN112CL, która w Duhabexie miała numer 16. Charakterystyczne srebrne malowanie i kolorowe motylki uchroniły ten pojazd od przemalowania go w barwy zakładowe Transgóru gdzie nosi już numer 36.

Trzebinia

« Poprzedni tekstNastępny tekst »

Komentarze

Do dłuższych dyskusji zapraszamy na forum.

misko napisał(a):

bardzo cieszy mnie ta informacja o "nowym" taborze na linii K, z kórej bardzo często krzystam w relacji Kraków-Chrzanów :)

29.10 10:52:35

mamiol napisał(a):

FAJNE TE neoplany:)

29.10 16:56:11

Andrzej69 napisał(a):

Wszystko niby dobrze, ale w naszym kraju jezeli chodzi o komunikacje miejska w przypadku autobusów o pojemności ok 100 pasażerów, powinny być 3 drzwi, a coraz więcej przewoźników sprowadza pojazdy 2 drzwiowe. Co do linii Chrzanów-Kraków to po co na takim ekspresie niska podłoga? Dla porównania Katowice - Tychy E-1 jeżdżą wysokopokładowe turystyczne pojazdy co jest przesadą w drugą stronę. Nie można na takich liniach wymagać autobusów typu "kombii" czy "miedzymiastowych" co by było zupełną normalnościa?

29.10 17:28:52

memphis napisał(a):

Normalnością na takich trasach jest połączenie kolejowe, a nie jakieś śmieszne autobusy.

29.10 18:17:15

Andrzej69 napisał(a):

Tyż prawda :). Jak by były wspólne bilety miesięczne autobusowo-tramwajowo-kolejowe to by takich absurdów nie było. Jak pasażer ma kupić jescze jeden miesięczny na pociąg to woli się tłuc autobusem w ramach miesięcznego.
Zresztą teraz się ludzie boją jeżdzić pociągami i wybierają autobusy czy busy.

29.10 19:01:05

Kierowca napisał(a):

Ludzie ale wy jesteście śmieszni cieszycie się z tego że firma komunikacyjna zamiast kupować nowy sprzęt sprowadza ZŁOM z niemiec gdzie tam byłby skasowany a tu pojeździ jeszcze kilkanaście lat :)

30.10 10:13:39

hort napisał(a):

Ciekawe skąd takie wiadomości, że tam miały być te Neoplany skasowane? Nie kupiłby ich Transgór, kupiłby je ktoś inny, albo jeździłyby w Niemczech dalej.

22.02 11:18:32


Dodaj komentarz

Ten element został zablokowany, nie ma możliwości dodawania do niego komentarzy lub głosowania.

Komentarze muszą być zaakceptowane przed publikacją. Dziękujemy!