Taken from transport.wroc.biz
Nowa tramwajowa linia wahadłowa 44 z Zawodzia do Szopienic z powodu remontu torowiska.
Taken from transport.wroc.biz
Najnowszy nabytek PKM Jaworzno - MAN-Göppel NM223.
Taken from transport.wroc.biz
Pierwszy przemalowany na żółto Mercedes Citaro K w PKM Katowice.
Taken from transport.wroc.biz
Krzysztof Pawelec przenumerował małe MAZ-y dodając "0" do dotychczasowego numeru.
Taken from transport.wroc.biz
14 lutego 2014 r. zlikwidowana została linia tramwajowa nr 18 w Rudzie Śląskiej.

Chrzanów: ZKKM wymieni wiaty przystankowe

23.12.2008

Tagi: ZKKM, prasa – Dodał: Krzysztof Zioło

Magdalena Balicka
Przełom, 23.12.2008 r.

Jakie wiaty powinny stać na przystankach - oszklone, zadaszone budki chroniące przed deszczem i wiatrem czy skromne słupki z daszkiem i ławeczką? Zastanawiali się nad tym, na poniedziałkowym zgromadzeniu, członkowie Związku Komunalnego Komunikacja Międzygminna w Chrzanowie.


Po nowym roku związek przeznaczy na wymianę wiat 230 tys. zł.
- Warto zainwestować w przystanki wyposażone w gabloty reklamowe. Nie tylko zwiększą komfort oczekujących na autobus, ale też przyniosą zarobek dla związku. Wpływy z reklam wystarczą na koszty sprzątania i ewentualnych napraw. Takie wiaty od dawna funkcjonują na Śląsku - proponuje Robert Maciaszek, reprezentujący gminę Chrzanów w ZKKM-ie.
- Na pewno warto rozpoznać rynek. Jeśli udałoby się znaleźć takiego reklamodawcę, który przejąłby opiekę nad wiatą, było idealnie – uważa Adam Adamczyk, burmistrz Trzebini i przewodniczący zgromadzenia.
- Burmistrza Libiąża, Jacek Latko podobno zna firmę gotową postawić wiaty na własny koszt w zamian za czasowe korzystanie z powierzchni reklamowych. Warto jednak, by zarząd zorientował się, np. w jaworznickim urzędzie, jaki oni mają zysk z takich wiat. Trzeba też poszukać najlepszych ofert – sugeruje radny Maciaszek.
- Po co inwestować w szklane i kosztowne wiaty, skoro wandale zaraz je zniszczą. Trzy razy wstawialiśmy szyby na przystanku na Trzebionce. Koszt napraw przerósł cenę nowego przystanku. Jestem za ustawieniem zwykłych słupków z daszkiem i ławeczką - wandaloodpornych – twierdzi Włodzimierz Korczyński, trzebiński radny.
- Nawet, jeśli zdecydujemy się na szklane wiaty, na pewno ustawimy je tylko przy głównych ulicach, gdzie zbiega się wiele linii autobusowych. Na styczniowe zgromadzenie związku rozpoznam rynek – deklaruje Tadeusz Gruber, przewodniczący zarządu ZKKM.

« Poprzedni tekstNastępny tekst »

Komentarze

Do dłuższych dyskusji zapraszamy na forum.

suchy napisał(a):

A to pleksi już nie można wstawić, tylko trzeba burżujować ze szkłem? Pleksi jest nietłukące przecież, chyba że czegoś nie wiem..

24.12 00:20:14

slowak99 napisał(a):

Tłukące, tylko bardzo ciężko je wytłuc, ale dla wandali nie ma nic trwałego. Poza tym przy zwykłym szkle przynajmniej by się poranili.

24.12 00:58:28

suchy napisał(a):

No ale o to mi chodzi właśnie że trudno tłukące - jednak jak w szybę uderzysz kamieniem to od razu leci, a w pleksi to musiałbyś jednak dłużej walić kamieniem żeby coś się stało, a im dłużej musisz stać na "miejscu zbrodni" tym większe szanse że ktoś cię zauważy albo złapie.

24.12 01:52:17

jaw napisał(a):

plekse podpalą

24.12 14:48:55

Żabek napisał(a):

Jak wyglada slupek z daszkiem i laweczka? Taki muchomorek? :>

24.12 22:12:56

pasazer napisał(a):

@Żabek: komicznie :)

25.12 14:36:21

tito napisał(a):

blaszany pszystanek i ławka starczy w zupełnosci

27.12 17:51:38

wiochbab(k)a napisał(a):

Ajej, czepiacie się. [Na pks] zwykle jest jeden pojedynczy badylek z jednolinijkowym rozkładzikiem, auto-kary Autosany też mogą być, a wy jakichś mecyjÓW oczekujecie.....

27.12 19:28:04

ja napisał(a):

wolałbym przywrócenia trasy tramwajów 24 i 27 niż nowe przystanki...

08.01 17:03:40

franc-1 napisał(a):

najlepiej niech burmistrz albo któryś z radnych postoi półgodziny na przystanku w zimie to karze postawić ocieplane wille...

21.01 09:09:37


Dodaj komentarz

Ten element został zablokowany, nie ma możliwości dodawania do niego komentarzy lub głosowania.

Komentarze muszą być zaakceptowane przed publikacją. Dziękujemy!