Taken from transport.wroc.biz
Nowa tramwajowa linia wahadłowa 44 z Zawodzia do Szopienic z powodu remontu torowiska.
Taken from transport.wroc.biz
Najnowszy nabytek PKM Jaworzno - MAN-Göppel NM223.
Taken from transport.wroc.biz
Pierwszy przemalowany na żółto Mercedes Citaro K w PKM Katowice.
Taken from transport.wroc.biz
Krzysztof Pawelec przenumerował małe MAZ-y dodając "0" do dotychczasowego numeru.
Taken from transport.wroc.biz
14 lutego 2014 r. zlikwidowana została linia tramwajowa nr 18 w Rudzie Śląskiej.

Prezes Urbańczyk chce zabrać nam tramwaje!

30.10.2008

Tagi: likwidacja, KZK GOP, Tramwaje Śląskie, prasa – Dodał: Jakub Jackiewicz

Bartłomiej Łęczek
Fakt, 30.10.2008


Spece od komunikacji przygotowali listę linii tramwajowych, które mogą zostać skasowane.


Groza! Fakt jako jedyny dotarł do tajne listy linii tramwajowych które już wkrótce mogą zniknąć ze śląskich i zagłębiowskich miast. Podczas wewnętrznej kontroli w KZK GOP stwierdzono że wszystkie linie tramwajowe jeżdżące po naszym województwie przynoszą straty.
Najszybciej w tarapaty mogą wpaść pasażerowie korzystający z czterech linii tramwajowych. Dwie z nich kursują po Sosnowcu. Linie 27 i 24 przynoszą największe straty i to one najbardziej zagrożone są likwidacją. Linią 27 codziennie kilka tysięcy osób dojeżdża z dzielnicy Kazimierz Górniczy do centrum miasta. To jedyne dogodne połączenie tej dzielnicy z sercem miasta. Linia 24 natomiast okupowana przez licealistów dojeżdżających do szkoły na ul. Staszica. Zagrożone likwidacją są również linie jeżdżące z Bytomia do Katowic. Bowiem zatłoczone do granic możliwości linie tramwajowe nr. 6 i 19 też przynoszą straty.

-Każdy przejechany kilometr to 7 zł. straty dla miasta i przewoźnika. Tramwaje są nieopłacalne - przyznaje jeden z samorządowców.

Pasażerowie codziennie dojeżdżający tramwajami do pracy, szkoły lub na zakupy są przerażeni widmem ich likwidacji. Władze KZK GOP starają się studzić nastroje wśród ludzi i nie straszyć ich widmem likwidacji kolejnych linii tramwajowych.

-Prowadzimy analizy opłacalności poszczególnych linii. Ewentualna likwidacja lub zmiana trasy danej linii tramwajowe lub autobusowej będzie wymagała zgody władz miasta - mówi nam Alodia Ostroch, rzecznik prasowy KZK.

« Poprzedni tekstNastępny tekst »

Komentarze

Do dłuższych dyskusji zapraszamy na forum.

Brak komentarzy.


Dodaj komentarz

Ten element został zablokowany, nie ma możliwości dodawania do niego komentarzy lub głosowania.

Komentarze muszą być zaakceptowane przed publikacją. Dziękujemy!