Taken from transport.wroc.biz
Nowa tramwajowa linia wahadłowa 44 z Zawodzia do Szopienic z powodu remontu torowiska.
Taken from transport.wroc.biz
Najnowszy nabytek PKM Jaworzno - MAN-Göppel NM223.
Taken from transport.wroc.biz
Pierwszy przemalowany na żółto Mercedes Citaro K w PKM Katowice.
Taken from transport.wroc.biz
Krzysztof Pawelec przenumerował małe MAZ-y dodając "0" do dotychczasowego numeru.
Taken from transport.wroc.biz
14 lutego 2014 r. zlikwidowana została linia tramwajowa nr 18 w Rudzie Śląskiej.

Po skargach pasażerów KZK GOP wypowiedział umowę Henzago

08.02.2009

Tagi: KZK GOP, prasa – Dodał: Marek Borys

Katarzyna Nylec,
Polska Dziennik Zachodni, 31.01.2009 r.


Liczne skargi pasażerów, interwencje piekarskich radnych i wyniki kontroli przeprowadzonej przez Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego przyniosły skutek.


Jak się dowiedzieliśmy w KZK GOP, firmie Henzago obsługującej linie autobusowe w Rudzie Śląskiej i Piekarach Śląskich została wypowiedziana umowa.

- Od jutra linie nr 230, 255 oraz 860 przejęte zostaną przez innych przewoźników - mówi Alodia Ostroch, rzecznik prasowy KZK GOP.

Wiadomo już, że rudzkie linie 230 i 255 obsługiwać będą firmy Nowak Transport i Transcom Piekary. Na piekarskich przystankach zatrzymywać się będą pojazdy PKM Świerklaniec. Oznacza to, że na drogi Piekar Śląskich wyjadą te same pojazdy co kilka miesięcy temu, przed wystąpieniem miasta z Międzygminnego Związku Komunikacji Pasażerskiej!

Świerklaniecki przewoźnik na zlecenie KZK GOP będzie jeździć jedynie do końca maja. Natomiast Nowak Transport i Transcom Piekary komunikację w Rudzie zapewnią tylko do końca czerwca.

- Niebawem zostanie rozpisany przetarg, który pozwoli wyłonić nowe firmy - tłumaczy rzeczniczka.

KZK GOP podkreśla, że przeprowadzone przez pracowników związku kontrole potwierdziły nieprawidłowości, do jakich dochodziło.

Przypomnijmy, że od 1 grudnia, gdy przewoźnikiem została rudzka firma posypała się lawina zażaleń ze strony piekarzan. Pasażerowie byli zbulwersowani nierzetelnym wykonywaniem zleceń. Narzekali też na fatalny stan techniczny taboru. Autobusy linii 860 spóźniały się o około 20 minut albo w ogóle nie przyjeżdżały. Jeden z naszych Czytelników wyliczył, że w ciągu jednego tygodnia nie wykonano aż 40 kursów!

Po opublikowaniu przez nas artykułu dotyczącego chaosu w komunikacji w redakcji rozdzwoniły się telefony.

Pan Grzegorz (nazwisko do wiadomości redakcji), mieszkaniec Rudy Śląskiej potwierdza rewelacje na temat firmy Henzago. - Codzienne jeżdżę autobusami obsługiwanymi przez tego przewoźnika. Sposób wykonywania kursów w Rudzie Śląskiej woła o pomstę do nieba. To, co ujawniliście na łamach gazety to wierzchołek góry lodowej! - denerwuje się rudzianin.

Z jego relacji wynika, że na porządku dziennym było niezatrzymywanie się na przystankach i kilkunastominutowe spóźnienia.

Niestety nie udało nam się uzyskać od rudzkiego przewoźnika komentarza. Przedstawiciel firmy stwierdził, że nie ma zamierza udzielać nam żadnych informacji.

« Poprzedni tekstNastępny tekst »

Komentarze

Do dłuższych dyskusji zapraszamy na forum.

ice napisał(a):

a co z Omnitechem?? tam też było pełno skarg i eho??

08.02 17:21:43

O.C napisał(a):

Toście sie redaktorze obudzili :))

Tekst jak pisze u góry opublikowany...31.01.2009

Gratuluje refleksu...

08.02 17:37:11

pasażer napisał(a):

mogliście jeszcze później zamieścić ten artykuł co tam poślizg 8 dniowy...

08.02 18:23:25

zyga szofer napisał(a):

To było do przewidzenia ale ile można jezdzić na liniach 255 i 230 po trzy wozy [miały być po cztery] to jeszcze na lini 255 jak kurs był przez kopalnie to autobus przyjeżdzał na halembe kilkanascie minut po odjezdzie z poprzedniego planu. To trwało kilka miesięcy aż wreszczie musiało się skączyć tylko szkoda tych kierowców.

08.02 19:45:54

jasiok napisał(a):

I bardzo dobrze, ale co z 73 ??! Tam też było pełno skarg! Mam nadzieje że długo tam nie pojeżdżą.

09.02 08:55:57

david82 napisał(a):

Widocznie na 73 nie było tylu skarg co na 860.

09.02 11:03:33

marcin815 napisał(a):

Zobaczycie odwołają się i wrócą tak było z liniami w zabrzu

09.02 11:33:25

potomek1920 napisał(a):

kiedyś z wpk szło się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy, teraz to na twb prędzej foty są niż tutaj jakiś artykuł.

09.02 13:38:49

memphis napisał(a):

Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś rozpoczął z nami współpracę i na bieżąco pisał o "wielu ciekawych rzeczach".

09.02 13:44:02

aso napisał(a):

@memphis: normalnie przypomina się sytuacja z Doniecka, kiedy któryś z rzędu tramwaj zjechał do zajezdni po pierwszej zmianie (braki kadrowe). W końcu pasażerowie zaczęli się wkurzać. Na co usłyszeli radosne "zapraszamy do nas pracować".

09.02 22:01:43

memphis napisał(a):

Jest drobna różnica, nam nikt nie płaci za prowadzenie tego serwisu, ani nie pobieramy opłat za korzystanie z niego. Staramy się wyłącznie dla idei, stąd pretensje, że czegoś nie ma wydają mi się nie na miejscu.

10.02 00:00:52

Gojira napisał(a):

@memphis: zgadzam się z Tobą. A propos współpracy - z przyjemnością bym pomógł...

10.02 00:58:41

Żabek napisał(a):

Cóż, jaka komunikacja taki portal o niej...
@memphis: mamy paść do stop i składać dziękczynne pokłony za to, że Ci sie chce? Wolne żarty...

10.02 08:00:51

memphis napisał(a):

Tak właśnie masz robić, bo jak nam się przestanie chcieć to nie będziesz miał gdzie pisać swoich idiotycznych komentarzy.

10.02 09:24:31

Penny napisał(a):

@memphis: A ja sądzę, żeby zablokować komentarze, skoro swołocz do nich nie dorosła... Sami ludzie nic nie zrobią, a na drugich sr...

10.02 11:43:02

juurek napisał(a):

@memphis:W wielu momentach , na tym partalu jak również w innych miejscach razem z kolegami formułujecie bardzo krytyczne uwagi (w przeważającej większości słuszne), miej więc trochę klasy gdy ktoś wskazuje na wasze słabe strony.
pozdrawiam i dziękuję że mimo wszystko mogę korzystać za darmo z waszego serwisu ;)

10.02 13:40:28

Żabek napisał(a):

@memphis: skoro masz mozliwosc moderowania komentarzy to mozesz tych idiotycznych (czyt.: moich) nie umieszczac.

10.02 14:03:04

memphis napisał(a):

@juurek: zdajemy sobie sprawę z naszych słabych stron i jesteśmy otwarci na wszelką krytykę, ale konstruktywną, a nie pretensje i idiotyczne docinki typu "jaka komunikacja taki portal" nie wnoszące nic do sprawy.

10.02 14:49:08

Hawker napisał(a):

za jedno trzeba Henia pochwalić za pomysłowość jego wyskok z SAM-ami no może nie jest godny pochwały ale znalazł kruczek prawny który umożliwił mu wyprodukowanie i puszczenie na trasę tych busów

10.02 15:40:57

Paneff napisał(a):

a ja podejdę od innej strony i zapytam się, po co przeklejano ten artykuł, wywołując burzę? Przecież już był własny materiał na temat zmian pozagozdowych.

10.02 16:47:16

potomek1920 napisał(a):

powiem szczerze że opłata 2.44zł (sms) za miesięczną prenumeratę tego portalu był bym w stanie dać i mam nadzieję że nie tylko ja :P TYLKO ŻEBY BYŁ ON TAK PROWADZONY TAK JAK KIEDYŚ ŻE NA WPK BYŁO BARDZO SZYBKIE INFO!

10.02 16:55:02

suchy napisał(a):

@Paneff - po to żeby pokazać że nie tylko my się interesujemy KM ale że w prasie codziennej też się takowe artykuły ukazują..

10.02 19:01:12

GD napisał(a):

@hawker: taaa... ja też proponuję znaleźć kruczek prawny, i płacić HZ w złotówkach, ale tych z czasu pierwszej produkcji jego autobusów ;)

10.02 20:32:11

Gr0t napisał(a):

TransCom?

10.02 20:32:24

juurek napisał(a):

@memphis:No rzeczywiście żabek trochę przesadził, momo wszystko życzę dużo zapału do dalszej pracy.

10.02 21:28:51

dragon napisał(a):

piszecie na autobusy od Henia,a te złomy od innych firm to nie widzicie.Po Nowym Bytomiu to jeżdzą takie złomy , że szkoda gadać

07.11 18:54:01


Dodaj komentarz

Ten element został zablokowany, nie ma możliwości dodawania do niego komentarzy lub głosowania.

Komentarze muszą być zaakceptowane przed publikacją. Dziękujemy!