Taken from transport.wroc.biz
Nowa tramwajowa linia wahadłowa 44 z Zawodzia do Szopienic z powodu remontu torowiska.
Taken from transport.wroc.biz
Najnowszy nabytek PKM Jaworzno - MAN-Göppel NM223.
Taken from transport.wroc.biz
Pierwszy przemalowany na żółto Mercedes Citaro K w PKM Katowice.
Taken from transport.wroc.biz
Krzysztof Pawelec przenumerował małe MAZ-y dodając "0" do dotychczasowego numeru.
Taken from transport.wroc.biz
14 lutego 2014 r. zlikwidowana została linia tramwajowa nr 18 w Rudzie Śląskiej.

Kolejny jaworznicki neoplan na trasie

09.12.2006

Tagi: tabor, PKM Jaworzno – Dodał: Adrian Słupski

4 grudnia wyjechał na trasę kolejny neoplan N4021NF zakupiony przez PKM Jaworzno od PKM Bytom.


W pierwszym dniu eksploatacji w Jaworznie autobus skierowano do obsługi zadania J/2. Przemalowany i oklejony zgodnie z regułami panującymi w PKM przegubowiec dostał numer 236 (ex PKM Bytom 7710, exex moBiel Bielefeld 735). W najbliższym czasie na trasie powinniśmy zobaczyć ostatnie dwa neoplany o jaworznickich numerach: 235 i 237.

fot. Tomasz Sojda

« Poprzedni tekstNastępny tekst »

Komentarze

Do dłuższych dyskusji zapraszamy na forum.

kysó napisał(a):

skup złomu przy PKM Jaworzno uprzejmie zaprasza

09.12 22:36:57

Arcziv napisał(a):

Troszkę serce się kraje...Jeszcze nie tak dawno jeździłem tym busem po Rudzie Śląskiej. Wszystkie te Neoplany jak dla mnie były fajne, mimo, że wiele osób na nie narzekało

09.12 23:22:06

asik napisał(a):

A to dlaczego narzekało? Fakt piękne to może i one nie są, ale dobrze spisują się w ruchu.

10.12 09:17:32

jan napisał(a):

ano dlatego narzekalo , ze byly tam tylko 3 drzwi , na dodatek nie zamykaly sie jak ktos stal za blisko - nie zawsze wszyscy chetnie do busa sie zmiescili

10.12 10:15:16

mój komentarz napisał(a):

ciekawe dla kogo dobrze? Chyba tylko wg PKM-u. Pasażerowie ich nie lubią. Są głośne, brudne i nie bywale ciasne. Siedzenia niewygodne, wnętrze ciemne. Pasażerowie narzekają.

10.12 11:55:59

Arcio napisał(a):

Dla mnie te Neoplanki były najlepsze na naszym podwórku...

10.12 12:06:10

Dave napisał(a):

Chyba tylko ty jako pasażer narzekasz "Mój komentarzu"! >:[

11.12 09:35:35

jackkk napisał(a):

Te Neoplany sa NIEBYWALE wygodne i szybkie, troje drzwi to żaden problem, u nas w PKM Jaworzno wszystkie przegubowce mają troje drzwi, począwszy od Mercedesów aż po MAN-y. Jedynie Ikary mają cztery. Może są troszkę głośne i nie do konca pasuje mi ich wygląd zewnętrzny, to dla pazażerów chyba nie jest istotne, dlatego "twój komentarz" jest wielkim nadużyciem.

11.12 17:44:29

666 napisał(a):

kysó,sam jestes skupem złomu

11.12 21:00:32

mój komentarz napisał(a):

Dave - jeździsz na codzień komunnikacją w Jaworznie, że wiesz co mówią pasażerowie? Bo ja rozmawiałem z kilkoma o tych autobussach i nikt nie jest zadowolony. Każdy wolałby Mercedesa, Mana, piętrusa albo solarke

11.12 21:56:03

asik napisał(a):

Ja jeżdżę i wiem, że potencjalny pasażer przede wszystkim woli Neoplana od piętrusa i Ikarusa. Nikt nie powiedział, że te wozy będą konkurowały z Solarisami czy Mercedesami. Po prostu zostały sprowadzone dla ratowania sytuacji w taborze wielkopojemnym, gdyż piętrusy długo już nie pociągną.

12.12 08:21:07

mój komentarz napisał(a):

Od Ikarusa to i może, ale co do tego drugiego to bym sie kłócił.
Piętrusy długo nie pociągną. Fakt. Tylko jeden problem jest jeszcze - te neoplany także długo nie pociągną.

12.12 21:03:07

asik napisał(a):

Tu się akurat mylisz :P

13.12 08:03:43

mamiol napisał(a):

TE NEOPLANY W PKM JAWORZNO SĄ DOBRZE UTRZYMYWANE I BARDZO MI SIĘ PODOBAJĄ:)

14.12 20:46:53

:D napisał(a):

Az Mi Smutno ze te BYtomskie Neoplany teraz sa w JAworznie a u mnie teraz kursuje jakies graty z Belty i PKSu Gliwice (poza Solbusem) wielka szkoda ze juz nie ma PKM BYTOM autobusy stoja w zajezdi i sie marnuja wielka szkoda ze juz nie kursuja

17.03 14:07:35

abes napisał(a):

ja chce te Neoplany spowrotem w Bytomiu;(

08.04 22:05:34


Dodaj komentarz

Ten element został zablokowany, nie ma możliwości dodawania do niego komentarzy lub głosowania.

Komentarze muszą być zaakceptowane przed publikacją. Dziękujemy!